IMMOMAX
933210593
https://www.immomax.es
 

Xalet en venda en L'Ampolla / El Perelló

Ref: 13035
Xalet Independent
110 m2 construïts.
110 m2 útils.
1.935 m2 de terreny.
Venda: 283.500 €
Habitacions. . . . 4
Banys. . . . 1
Piscina privada. . . .
Moblat. . . .
Qua. Energ.: F
Xalet situat a l'Ampolla de 1.935m2 de superfície i 110 m² de casa. En entrar al xalet trobem una zona de jardí, una zona destinada a hort i arbres fruiters ia la part del darrere de la casa hi ha una barbacoa, bany amb plat de dutxa per reformar, zona chill out i una piscina desmuntable, hi ha possibilitat de construir una piscina al jardí dobra. Tot seguit, en entrar al xalet, donem a una terrassa amb porxo per gaudir de les vistes al jardí. En entrar, trobem un ampli saló menjador comunicat amb una cuina recent reformada i juntament hi ha un petit traster o rebost destinat a emmagatzematge. Tot seguit, donem peu a 3 habitacions doble i 1 habitació individual. També hi trobem 1 bany amb banyera.
Té pou propi de 20 metres i cisterna de 10.000 L. Possibilitat de fer dins del saló una xemeneia. Totes les portes de la casa són completament noves.
Perfecte per entrar a viure i molt a prop de la platja. Si vols més informació no dubtis a trucar al 696 881 908.
Immomax Ebre
Descripció
Superfície construïda 1936 m², xalet sup. útil 110 m², núm. hab. individ.: 1, habitacions dobles: 3, 1 bany/s, antiguitat entre 30 i 50 anys, armaris empotrats, asfaltat, fusteria exterior (fusta), fusteria interior, cuina, menjador, estat conservació: reformat, jardí (propi), safareig, moblat, núm. de plantes: 1, orientació sud-est, piscina (possibilidad de hacerla), assolellat, terrassa, tipus de sòl: gres, urbanitzat, s'accepten mascotes, enllumenat, pati, nivel energètic de emissions: F, 67, nivell energètic de consum: F, 314.