Masia en venda a la localitat de Tortosa de 483 m2 d'edificacions amb una parcel·la de 18.328 m2 de terreny de regadís cultivat de blat de moro.
Disposa d'aigua de pou i d'electricitat, a banda de tenir concessió de regadiu del canal de l'esquerra de l'Ebre.
La casa central està formada per entresòl i dos pisos, amb un menjador exterior amb cuina i zona enjardinada. També disposa de 7 habitacions, un saló amb llar de foc i dues cambres de bany. Al segon pis hi ha una sala diàfana amb diverses finestres, que permeten observar unes meravelloses vistes al riu Ebre i al Port Montcaro. També hi ha un annex amb entresòl amb tres habitacions i un primer pis diàfan. Seguint amb les estances, hi ha un altre annex més petit com a magatzem i garatge.
A l'altra part de l'edificació hi ha dos magatzems junts d'uns 80 m2 cadascun, un disposa d'entrada per a cotxes.
I a uns 100 ms hi ha un altre magatzem de 72 m2 amb llum i aigua de pou.
Bon accés i prop d'equipaments diversos. La finca disposa d'accés directe al Rio Ebre, molt a prop (a uns 400m) hi ha un Centre de tecnificació de rem.
El terreny, cases i edificacions estan situades a 5 km de Tortosa, 24 km del Port Montcaro i el Delta de l'Ebre és a una distància de 30 km.
Forma part del recorregut de la via verda Tortosa- Deltebre (al Delta de l'Ebre).
Ideal per a turisme rural o crear negoci de lloguer d'habitacions. Les terres són aptes per a cultiu de regadiu i secà, també per a la cria d'animals, cavalls...etc.