Xalet en venda a Bitem

Xalet Independent en venda a Bitem, Tarragona

Bitem - REF. 16337

Ref. 16337 8.821 m2 1
venda: 126.000 

IMMOMAX EBRE presenta aquest xalet de 8.821 m2. Amb una caseta de 123 metres quadrats que inclou un porxo, una habitació i un traster. A més de la caseta principal, el xalet compta amb un magatzem de 28 metres quadrats que ofereix espai addicional per emmagatzematge. Al costat de la casa hi ha una piscina. Té pou propi. Hi ha un hort de mandarines en plena producció. Amb la possibilitat d'instal·lar plaques solars per a la generació d'energia. La ubicació d'aquest xalet és un altre dels seus punts forts, ja que es troba a prop del riu i a tan sols 3 quilòmetres de Bitem. Amb un accés fàcil i ràpid, els residents poden gaudir de la tranquil·litat del camp sense renunciar a la comoditat dels serveis urbans. Contacta amb nosaltres per a més informació 696881908!

Any de construcció 1978
Construïts 8.821 m2
Parcel·la 8.821 m2
Preu/m² 14 €/m²
Dormitoris 1
Moblat
Fusteria Exterior
Fusteria Interior
Estat
Tipus de terra
Piscina privada
Qualificació Energètica (F) MOSTRA
Aigua
Accés discapacitats
La direcció de l'immoble és aproximada.

Immobles similars:

 
 63 m2  1  1

IMMOMAX EBRE presenta aquest encantador xalet de 63 m² sobre una parcel·la de 4.054 m² a només 1 quilòmetre de Paüls. La propietat compta amb aigua de font i llum elèctrica, oferint comoditat en un entorn natural.


Distribuït en una habitació doble, un bany complet, saló-menjador amb llar de foc i cuina office, a més d’una habitació petita i un magatzem. El xalet inclou acabats de qualitat com finestres d’alumini amb doble vidre per a un aïllament òptim, i sistema de bomba de calor i fred.


A l'exterior, disposa d'un porxo assolellat, zona de barbacoa i vistes espectaculars, tot amb fàcil accés i semivallat per a major privacitat.


Per a més informació, contacta al 696881908.

IMMOMAX EBRE - AICAT 4317

101.000 €
 
 45 m2  2  1
Finca situada a Aldover de 20367m2 de terreny plantats d'oliveres en plena producció amb terreny pla. La casa té una superfície construïda de 45m2 que consta de 2 habitacions dobles, 1 bany, cuina, saló amb estufa de llenya, barbacoa, porxo cobert, boniques vistes a les muntanyes. Llum d'instal·lació fotovoltaica, aigua de pou comunitari. A 5 minuts d'Aldover.
127.000 €
Sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple el formulari: